Ćwiczenia przepony na wyciek moczu

Ćwiczenie mięśni Kegela oraz przepony miednicy stosowane przez kobiety przed i po porodzie, są pomocne również u mężczyzn w celu zapobieganiu wycieku moczu.

Wzmacniają one mięśnie przepony miednicy, które podtrzymują pęcherz oraz zamykają zwieracze.

Ćwiczenia składają się z powtarzającego się napinania i rozluźniania mięśni przepony. Ponieważ mięśnie te znajdują się w wewnątrz organizmu i ciężko je kontrolować, lekarze często radzą ćwiczenie podczas oddawanie moczu.

Pacjent powinien napiąć mięśnie podczas mikcji dopóki strumień moczu nie zostanie zmniejszony lub zatrzymany i następnie rozluźnić mięśnie. W celu uzyskania powodzenia ćwiczenie powinno składać się z 5 do 15 napięć mięśni i utrzymywania ich przez 10 sekund, 3 do 5 razy dziennie.

Komentarze

Najpopularniejsze wpisy na Zdrowa-Prostata.blogspot.com

Himplasia. Leczenie prostaty i powrót do pełnej erekcji

Synergiczne dietoterapie w leczeniu chorób prostaty

Eliksir z granatów Dr Jacoba (wyciąg, esencja, koncentrat)

Publikacje na temat prostaty warte lektury



DOŁĄCZ DO NAS ↓